زمان و طریقه دریافت اسناد مزایده: متقاضیان می توانند اسناد مناقصه را از تاریخ انتشار آگهی تاتاریخ 24/5/1400 ازساعت 8 الی 15 روزهای کاری با واریز مبلغ 1.000.000 (یک میلیون) ریال به حساب سیبا بانک ملی شعبه مرکزی کرج به شماره 0191309130006 شبا91017.000.000IR (کد شعبه 2621) به نام این شرکت و ارایه فیش مربوط به مسئولین واحدهای مشخص شده در ذیل دریافت نمایند.
سپرده شرکت در مزایده:پنج درصد (5%)مبلغ پیشنهادی شرکت کنندگان می باشد.
زمان و ساعات بازدید از دستگاه ها:
زمان بازدید از ماشین آلات مستقر در دفتر مرکزی و واحد تابعه در زنجان ازتاریخ 16/5/1400 لغایت 23/5/1400 در روزهای کاری و در ساعات اداری می باشد.
زمان و محل تحویل پیشنهادات : پیشنهادات بایستی حداکثر تا ساعت 13روز یکشنبه مورخ 24/5/1400 به دبیرخانه دفتر مرکزی واقع درآدرس کرج ویا به مسئول مشخص شده در واحد زنجان به شرح فوق با اخذ رسید تحویل گردد .
زمان بازگشایی پاکات پیشنهادی :ساعت 10صبح روز دوشنبه مورخ 01/6/1400
*متقاضیان شرکت در مزایده بهنگام مراجعه به شرکت و واحدتابعه زنجان برای خرید اسناد مزایده و یا بازدید ماشین آلات موظف به رعایت پروتکل و دستور العملهای مرتبط با پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بوده و همراه داشتن ماسک و دستکش توسط آنان الزامی می باشد.
اطلاعیه
پیرو آگهی مزایده عمومی مزایده 6-1400 فروش تعداد 70دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک و 32 دستگاه تجهیزات مازاد برنیاز مستقر در دفتر مرکزی و پارکینگ زنجان و با توجه به تقارن زمان بازگشایی پاکتها با ایام تعطیلات سراسری اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ، تاریخ بازگشایی پاکتها از تاریخ 1400/5/25 به تاریخ 1400/6/01ساعت 10 صبح تغییر می یابد.