مدیران و کارکنان دفتر مرکزی شرکت ، کمک های نقدی خود را برای نیازمندان اهدا نمودند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مدیران و کارکنان دفتر مرکزی شرکت ، کمک های نقدی خود را برای نیازمندان اهدا نمودند.

در روز چهارشنبه 3 آبان 1402 مدیران و کارکنان دفتر مرکزی شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس در یک اقدام انسانی و جمعی با ساماندهی تیم مسئولیت های اجتماعی شرکت ، با حضور در سالن غذاخوری دفتر مرکزی شرکت، هدایای نقدی خود را برای مصارف در امور خیریه ،ایتام و نیازمندان تقدیم نمودند. در این مراسم که از ساعت 12 تا 13:30 و در هنگام ساعات صرف نهار برگزار شد، همکاران نیکوکار شرکت با پرداخت هدایای نقدی در این امر خدا پسندانه شرکت نمودند. بر اساس این گزارش مشاور تعالی شرکت و برخی از همکاران تیم مسئولیت های اجتماعی با بیان توضیحاتی دلایل برگزاری این مراسم را ترویج کمک به همنوعان و فرهنگ احساس مسئولیت نسبت به جامعه و تعادل بین اقتصاد سازمانها و اکوسیستم ، توضیح دادند. تیم مسئولیت های اجتماعی شرکت به نوبه خود ضمن تشکر از همکاران عزیزی که این تیم را در اجرای این مراسم یاری نموده اند ، با هدف شفاف سازی، متعاقبا با انتشار اسناد لازم، همکاران گرامی را از نحوه صرف مبالغ اهدایی مطلع خواهد نمود.
« روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس» https://ble.ir/swesc http://swesc.mypr.irhttps://eitaa.com/SWESCCOMPANY http://www.swesc.irhttps://t.me/pars_soil
تعداد بازدید : ۲۰۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس

Pars Soil and Water Engineering Services Developme

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، یک شرکت دولتی است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ تحت نام « شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (سهامی عام) » تشکیل و در اجرای بند ۱۰ مصوبه شماره ۲۲۶۵/دش مورخ ۱۳۷۱/۱۱/۱۹ شورای عالی اداری، با شرکت سابق خدمات ماشینهای کشاورزی قزوین ادغام و اساسنامه اصلاحی آن درجلسه مورخ ۱۳۷۲/۰۷/۰۷ هیات محترم دولت به تصویب و از تاریخ ۱۳۸۱/۰۱/۲۱ بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی ساماندهی و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق مفاد مصوبه جلسه مورخ ۱۳۸۶/۱۱/۲۴ هیات محترم وزیران و مصوبه ۱۳۸۶/۰۹/۰۶ هیات محترم واگذاری در اعداد شرکتهای قابل واگذاری قرار گرفته است.