سرپرست مدیریت عامل شرکت با کارکنان معاونت مطالعات دیدار کرد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
سرپرست مدیریت عامل شرکت با کارکنان معاونت مطالعات دیدار کرد
در دیدار سرپرست مدیریت عامل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس با کارکنان معاونت مطالعات، پیرامون مسائل و موضوعات معاونت مذکور بحث و تبادل نظر گردید
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، آقای مهندس بیدختی سرپرست مدیریت عامل شرکت با همکاران معاونت مطالعات دیدار کرد. در این دیدار که روز یکشنبه 19 آذر 1402 برگزار شد، معاون مطالعات پس از بیان خلاصه ای از مسائل و موضوعات روز این معاونت، پیشنهاد هایی را برای رفع مشکلات این بخش عنوان کرد. دیدار سرپرست شرکت از معاونت مطالعات در حالی صورت گرفت که هدف از آن دیدار با کارکنان و شنیدن مشکلات و پیشنهادات آنان برای پیشبرد اهداف کاری معاونت یاد شده بوده است. بر اساس این گزارش در این نشست همچنین موضوع پیگیری و برای انعقاد قراردادهای جدید و دریافت مطالبات از کارفرمایان نیز مطرح و در این خصوص گفتگو شد.لازم به ذکر است که معاونت مطالعات هم اکنون در استانهای : آذربایجان شرقی ، خراسان رضوی ، خوزستان ، فارس ،مازندران ، گلستان ، قزوین ، همدان ، یزد و سیستان و بلوچستان دارای دفاتر مطالعات و نظارت بوده و بالغ بر 47 پروژه فعال مشاوره (مطالعه ، طراحی و نظارت) با کارفرماهای مختلف دارد.
 
تعداد بازدید : ۱۶۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس

Pars Soil and Water Engineering Services Developme

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، یک شرکت دولتی است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ تحت نام « شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (سهامی عام) » تشکیل و در اجرای بند ۱۰ مصوبه شماره ۲۲۶۵/دش مورخ ۱۳۷۱/۱۱/۱۹ شورای عالی اداری، با شرکت سابق خدمات ماشینهای کشاورزی قزوین ادغام و اساسنامه اصلاحی آن درجلسه مورخ ۱۳۷۲/۰۷/۰۷ هیات محترم دولت به تصویب و از تاریخ ۱۳۸۱/۰۱/۲۱ بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی ساماندهی و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق مفاد مصوبه جلسه مورخ ۱۳۸۶/۱۱/۲۴ هیات محترم وزیران و مصوبه ۱۳۸۶/۰۹/۰۶ هیات محترم واگذاری در اعداد شرکتهای قابل واگذاری قرار گرفته است.