مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور معرفی شد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور معرفی شد
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت با حضور معاونت محترم آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و ریاست هیات مدیره شرکت آب و خاک ، معاونین و مدیران ستادی و جمعی از مدیران پروژه ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور انجام شد. بر پایه این گزارش که در عصر رور دوازدهم دی ماه در محل سالن جلسات دفتر مرکزی شرکت برگزلر شد، بیدختی مدیر عامل جدید شرکت ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و تشکر از زحمات دکتر قاسمی در راهبری و ایجاد همدلی در بین همکاران و ساماندهی پروژه های شرکت تقدیر و از همکاران شرکت در این خصوص تشکر کرد . در ادامه این جلسه دکتر نیازی معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و رئیس هیات مدیره شرکت پس از تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) با گرامی داشت یاد و خاطره همه مدیران شرکت از ابتدای تاسیس تا کنونضمن تقدیر و تشکر از دکتر قاسمی (مدیرعامل سابق شرکت ) ، برای مدیرعامل جدید شرکت، آرزوی موفقیت نمود.

 در این مراسم دکتر نیازی معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و رئیس هیات مدیره شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و خاک که سه شنبه 12 دیماه 1402 در محل سالن کنفرانس دفتر مرکزی شرکت برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و قدیر از زحمات مدیران و کارکنان شرکت ، بر پیگیری نکات مهم مانند بازطراحی مهندسی ارزش در کلیه پروژه های مطالعاتی و پیمانکاری عملیاتی برای کاهش هزینه های اجرایی پروژه ها ، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران برای تامین کسری منابع و تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام و باقیمانده در بخش کشاورزی و انجام اقدامات پیگیرانه در اجرای پروژه ها برای کاهش زمان و اجرای پروژه ها تاکید کرد.

در انتهای جلسه ضمن قرائت حکم انتصاب  محمد رضا طالب بیدختی بعنوان مدیرعامل شرکت و لوح تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از آقای دکتر قاسمی  به ایشان اهدا شد. 

تعداد بازدید : ۱۳۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس

Pars Soil and Water Engineering Services Developme

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، یک شرکت دولتی است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ تحت نام « شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (سهامی عام) » تشکیل و در اجرای بند ۱۰ مصوبه شماره ۲۲۶۵/دش مورخ ۱۳۷۱/۱۱/۱۹ شورای عالی اداری، با شرکت سابق خدمات ماشینهای کشاورزی قزوین ادغام و اساسنامه اصلاحی آن درجلسه مورخ ۱۳۷۲/۰۷/۰۷ هیات محترم دولت به تصویب و از تاریخ ۱۳۸۱/۰۱/۲۱ بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی ساماندهی و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق مفاد مصوبه جلسه مورخ ۱۳۸۶/۱۱/۲۴ هیات محترم وزیران و مصوبه ۱۳۸۶/۰۹/۰۶ هیات محترم واگذاری در اعداد شرکتهای قابل واگذاری قرار گرفته است.