بررسی وضعیت پروژه طرح و ساخت نخیلات جاسک در جلسه مدیران شرکت آب و خاک

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بررسی وضعیت پروژه طرح و ساخت نخیلات جاسک در جلسه مدیران شرکت آب و خاک
به منظور بررسی وضعیت روند مطالعاتی و اجرائی پروژه طرح و ساخت نخیلات جاسک جلسه ای با حضور رئیس هیات مدیره شرکت ماهان و مدیر عامل و معاونین شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس ، طی روز چهارشنبه 13 دیماه 1402 مدیرعامل،معاونین فنی اجرایی و مطالعات به اتفاق مدیریت پروژه و مدیر قراردادهای، شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس ، طی جلسه با رییس هیئت مدیره شرکت ماهان ، پیرامون آخرین وضعیت مطالعاتی و اجرائی پروژه طرح و ساخت نخیلات جاسک بحث و تبادل نظر نمودند . بر اساس این گزارش، در این نشست ، عملیات باقیمانده پروژه ، آیتم ها و موضوعات خارج از قرارداد و شرایط ادامه همکاری دوطرف در فازهای بعدی طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
تعداد بازدید : ۱۴۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس

Pars Soil and Water Engineering Services Developme

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، یک شرکت دولتی است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ تحت نام « شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (سهامی عام) » تشکیل و در اجرای بند ۱۰ مصوبه شماره ۲۲۶۵/دش مورخ ۱۳۷۱/۱۱/۱۹ شورای عالی اداری، با شرکت سابق خدمات ماشینهای کشاورزی قزوین ادغام و اساسنامه اصلاحی آن درجلسه مورخ ۱۳۷۲/۰۷/۰۷ هیات محترم دولت به تصویب و از تاریخ ۱۳۸۱/۰۱/۲۱ بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی ساماندهی و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق مفاد مصوبه جلسه مورخ ۱۳۸۶/۱۱/۲۴ هیات محترم وزیران و مصوبه ۱۳۸۶/۰۹/۰۶ هیات محترم واگذاری در اعداد شرکتهای قابل واگذاری قرار گرفته است.