دوره یک روزه سلامت تغذیه و رژیم غذایی و ریسک تغذیه برگزار شد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
دوره یک روزه سلامت تغذیه و رژیم غذایی و ریسک تغذیه برگزار شد
در راستای حفظ سلامت تغدیه همکاران یک دوره یک روزه در قالب طرح تغذیه سالم و رژیم غذایی برای همکاران دفتر مرکزی برگزار شد.
  به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، در این دوره که در روز هفدهم دی ماه 1402 به همت مدیریت اداری و توسعه منابع انسانی در سالن جلسات دفتر مرکزی برگزار شد، مدرس شبکه بهداشت شرق استان البرز نحوه صحیح مصرف مواد غذایی و تعداد دفعات تغذیه روزانه را برای اعضای حاضر تشریح نمود. در این دوره همچنین مواردی در خصوص مواد غذایی سالم و ناسالم مطرح گردید. بر پایه این گزارش ، در پایان این نشست که با حضور حدود 45 نفر از همکاران مجموعه برگزار شد، ضمن انجام تست دیابت و فشار خون ، در مورد انجام این دوره نظرخواهی به عمل آمد.
تعداد بازدید : ۱۷۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس

Pars Soil and Water Engineering Services Developme

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، یک شرکت دولتی است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ تحت نام « شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (سهامی عام) » تشکیل و در اجرای بند ۱۰ مصوبه شماره ۲۲۶۵/دش مورخ ۱۳۷۱/۱۱/۱۹ شورای عالی اداری، با شرکت سابق خدمات ماشینهای کشاورزی قزوین ادغام و اساسنامه اصلاحی آن درجلسه مورخ ۱۳۷۲/۰۷/۰۷ هیات محترم دولت به تصویب و از تاریخ ۱۳۸۱/۰۱/۲۱ بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی ساماندهی و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق مفاد مصوبه جلسه مورخ ۱۳۸۶/۱۱/۲۴ هیات محترم وزیران و مصوبه ۱۳۸۶/۰۹/۰۶ هیات محترم واگذاری در اعداد شرکتهای قابل واگذاری قرار گرفته است.