آبگیری اولیه سد خرمرود تویسرکان تا پایان سال 1402

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
آبگیری اولیه سد خرمرود تویسرکان تا پایان سال 1402
در جلسه مشترک نمایندگان شرکت آب منطقه ای همدان و شرکت آب و خاک، بر آبگیری اولیه سد مخزنی خرمرود تویسرکان تا پایان اسفندماه 1402 تاکید گردید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس ، در روز یکشنبه اول بهمن ماه 1402 جلسه ای با حضور نمایندگان شرکت آب منطقه ای همدان (مدیرعامل و معاونت طرح توسعه و مجری طرح ) ، شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس (مدیرعامل ،معاونت فنی اجرائی و مدیریت پروژه ) و مشاور (مدیرعامل و کارشناسان مرتبط) ، در دفتر مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان برگزار شد . بر اساس این گزارش ، آخرین وضعیت پروژه و مسائل و موضوعات آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و طرفین تاکید نمودند که با همکاری های متقابل و انجام تعهدات به موقع سه طرف ، شرایط لازم برای آبگیری اولیه سد ، تا پایان اسفندماه سال جاری مهیا شود . لازم به ذکر است که پروژه تامین مالی و اجرای عملیات سد مخزنی خرمرود توسط شرکت آب و خاک تامین مالی شده و در شهرستان تویسرکان در دست اجرا میباشد .
تعداد بازدید : ۱۴۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس

Pars Soil and Water Engineering Services Developme

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، یک شرکت دولتی است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ تحت نام « شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (سهامی عام) » تشکیل و در اجرای بند ۱۰ مصوبه شماره ۲۲۶۵/دش مورخ ۱۳۷۱/۱۱/۱۹ شورای عالی اداری، با شرکت سابق خدمات ماشینهای کشاورزی قزوین ادغام و اساسنامه اصلاحی آن درجلسه مورخ ۱۳۷۲/۰۷/۰۷ هیات محترم دولت به تصویب و از تاریخ ۱۳۸۱/۰۱/۲۱ بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی ساماندهی و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق مفاد مصوبه جلسه مورخ ۱۳۸۶/۱۱/۲۴ هیات محترم وزیران و مصوبه ۱۳۸۶/۰۹/۰۶ هیات محترم واگذاری در اعداد شرکتهای قابل واگذاری قرار گرفته است.