اخذ گواهی «تقدیرنامه دو ستاره » از مرکز ملی تعالی سازمان مدیریت صنعتی ایران

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
اخذ گواهی «تقدیرنامه دو ستاره  » از مرکز ملی تعالی سازمان مدیریت صنعتی ایران
شرکت خدمات مهندسی آب و خاک پارس موفق به اخذ گواهی « تقدیرنامه دو ستاره » از مرکز ملی تعالی سازمان مدیریت صنعتی ایران شد.
 🔷 به گزارش روابط عمومی و امور بین المل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس در بیست و یکمین همایش تعالی سازمانی که با حضور معاونین وزیر صمت، رئیس سازمان ملی بهره وری، مدیران ارشد سازمان مدیریت صنعتی و مرکز تعالی سازمانی و مدیران عامل شرکت های بزرگ کشور ، در روز سه شنبه یکم اسفندماه 1402 در محل سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد ، گواهی « تقدیرنامه دو ستاره » به مدیرعامل شرکت اهدا شد . 🔷 لازم به ذکر است ارزیابان مرکز ملی تعالی ،در بهمن ماه 1402 با حضور در شرکت و بازدید از بخش های مختلف آن ، نسبت به ارزیابی بخش های مختلف شرکت بر اساس شاخص های مربوطه اقدام نمودند که نتایج ارزیابی ها منتج به دریافت این گواهینامه شد . 🔷ضمن تشکر از زحمات کلیه مدیران و کارکنان ، اعضای تیم ها و مدیر تعالی شرکت ، این موفقیت بزرگ را به همه مدیران و کارکنان شرکت تبریک عرض نموده و امیدواریم که با همکاری همه کارکنان شرکت و تداوم رویکرد بهبود مستمر، در سال آینده بتوانیم موفق به کسب اهداف بالاتر در تعالی شرکت شویم.   «روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس» https://ble.ir/swesc https://eitaa.com/SWESCCOMPANY http://www.swesc.ir https://t.me/pars_soil
 
تعداد بازدید : ۱۲۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس

Pars Soil and Water Engineering Services Developme

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، یک شرکت دولتی است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ تحت نام « شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (سهامی عام) » تشکیل و در اجرای بند ۱۰ مصوبه شماره ۲۲۶۵/دش مورخ ۱۳۷۱/۱۱/۱۹ شورای عالی اداری، با شرکت سابق خدمات ماشینهای کشاورزی قزوین ادغام و اساسنامه اصلاحی آن درجلسه مورخ ۱۳۷۲/۰۷/۰۷ هیات محترم دولت به تصویب و از تاریخ ۱۳۸۱/۰۱/۲۱ بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی ساماندهی و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق مفاد مصوبه جلسه مورخ ۱۳۸۶/۱۱/۲۴ هیات محترم وزیران و مصوبه ۱۳۸۶/۰۹/۰۶ هیات محترم واگذاری در اعداد شرکتهای قابل واگذاری قرار گرفته است.