پیگیری مسائل و موضوعات پروژه آزادراه زاهدان خاش

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پیگیری مسائل و موضوعات پروژه  آزادراه زاهدان خاش
مدیر عامل محترم شرکت در جلسه ای با مدیرکل ساخت و توسعه راههای شمال شرق کشور موضوعات پروژه آزادراه زاهدان خاش را پیگیری نمودند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس ، در روز سه شنبه یکم خردادماه 1403 مدیر عامل محترم شرکت ، با حضور در دفتر شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور ، مسائل ، موضوعات و مطالبات پروژه آزادراه زاهدان خاش را پیگیری نمودند .

براساس این گزارش ،مدیر عامل شرکت در جلسه با مدیر کل ساخت و توسعه راههای منطقه شمال شرق ،شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور ، گزارش آخرین وضعیت پروژه آزادراه زاهدان خاش و میزان مطالبات شرکت از آن کارفرما در پروژه را ارائه و درخواست داشتند در پرداخت صورت وضعیت های تائید شده تسریع شود.

از دیگر موضوعاتی که در جلسه با مدیر کل ساخت و توسعه راههای منطقه شمال شرق کشور مطرح شد، برنامه ریزی ادامه عملیات اجرائی پروژه آزادراه زاهدان خاش در سال جاری بود .

  در پایان مدیر کل ساخت و توسعه راههای منطقه شمال شرق کشور ،ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان شرکت ، برای پرداخت صورت وضعیت های کارکرد، قول مساعدت دادند .

« روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس»

https://ble.ir/swesc

https://eitaa.com/SWESCCOMPANY

https://www.swesc.ir

https://t.me/pars_soil

#جهش_تولید_با_مشارکت_مردم

تعداد بازدید : ۱۰۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس

Pars Soil and Water Engineering Services Developme

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، یک شرکت دولتی است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ تحت نام « شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (سهامی عام) » تشکیل و در اجرای بند ۱۰ مصوبه شماره ۲۲۶۵/دش مورخ ۱۳۷۱/۱۱/۱۹ شورای عالی اداری، با شرکت سابق خدمات ماشینهای کشاورزی قزوین ادغام و اساسنامه اصلاحی آن درجلسه مورخ ۱۳۷۲/۰۷/۰۷ هیات محترم دولت به تصویب و از تاریخ ۱۳۸۱/۰۱/۲۱ بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی ساماندهی و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق مفاد مصوبه جلسه مورخ ۱۳۸۶/۱۱/۲۴ هیات محترم وزیران و مصوبه ۱۳۸۶/۰۹/۰۶ هیات محترم واگذاری در اعداد شرکتهای قابل واگذاری قرار گرفته است.