تاکید بر ادامه راه شهید جمهور و خدمت به بخش کشاورزی در جلسه هیات مدیره

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
تاکید بر ادامه راه شهید جمهور و خدمت به بخش کشاورزی در جلسه هیات مدیره
در جلسه هیات مدیره شرکت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت ، مسائل و موضوعات جاری بررسی گردید .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس ، در روز یکشنبه 6 خرداد ماه 1403 ، جلسه هیات مدیره شرکت با حضور همه اعضا در محل دفتر معاونت محترم آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و رئیس هیات مدیره شرکت برگزار شد.

در ابتدای جلسه ، رئیس محترم هیات مدیره شرکت، ضمن خیرمقدم به اعضا ، یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی و بر پیگیری هیات مدیره در انجام مسائل و موضوعات شرکت در راستای خدمت به بخش کشاورزی و کمک به تامین امنیت غذایی کشور تاکید کردند. در ادامه مدیر عامل محترم شرکت ، گزارشی از اقدامات انجام شده در پروژه های اجرائی ، مطالعات، ماشین آلات و سایر موضوعات ، بازدیدها و جلسات مهم با کارفرمایان و مشاورین پروژه های شرکت را ارائه و اعضای هیات مدیره ، پیرامون موضوعات مطروحه، بحث و تبادل نظر نموده و دیدگاهها و نقطه نظرات خود را بیان داشتند .

 در پایان نامه های وارده به دبیرخانه هیات مدیره ، توسط دبیر هیات مدیره در جلسه قرائت و پس از بررسی ، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

« روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس»

تعداد بازدید : ۹۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس

Pars Soil and Water Engineering Services Developme

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، یک شرکت دولتی است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ تحت نام « شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (سهامی عام) » تشکیل و در اجرای بند ۱۰ مصوبه شماره ۲۲۶۵/دش مورخ ۱۳۷۱/۱۱/۱۹ شورای عالی اداری، با شرکت سابق خدمات ماشینهای کشاورزی قزوین ادغام و اساسنامه اصلاحی آن درجلسه مورخ ۱۳۷۲/۰۷/۰۷ هیات محترم دولت به تصویب و از تاریخ ۱۳۸۱/۰۱/۲۱ بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی ساماندهی و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق مفاد مصوبه جلسه مورخ ۱۳۸۶/۱۱/۲۴ هیات محترم وزیران و مصوبه ۱۳۸۶/۰۹/۰۶ هیات محترم واگذاری در اعداد شرکتهای قابل واگذاری قرار گرفته است.