تا پایان خرداد ماه جاری 10 کیلومتر از بزرگراه زاهدان خاش به بهره برداری خواهد رسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
تا پایان خرداد ماه جاری 10 کیلومتر از بزرگراه زاهدان خاش به بهره برداری خواهد رسید
در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه قطعه دوم بزرگراه زاهدان خاش ، بر بهره برداری از 10 کیلومتر از پروژه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس ، در روز جمعه 11 خرداد ماه 1403 ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور به اتفاق مدیر کل راه‌ها ی شمال شرق کشور، از بخش های مختلف پروژه قطعه دوم بزرگراه زاهدان خاش ، بازدید و در جلسه ای با حضور نمایندگان شرکت و مشاور پروژه آخرین وضعیت پروژه مورد بررسی قرار گرفت .

بر پایه این گزارش ، انجام اقدامات و عملیات تکمیلی باقیمانده به منظور تسریع در بهره برداری از 10 کیلومتر از پروژه مذکور در خردادماه جاری ، از مهمترین موضوعاتی بود که در بازدید پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفته و بر تلاش همه عوامل درگیر در پروژه (کارفرما ، مشاور و پیمانکار ) برای تحقق این موضوع تاکید شد.

« روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس»

تعداد بازدید : ۱۰۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس

Pars Soil and Water Engineering Services Developme

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، یک شرکت دولتی است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ تحت نام « شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (سهامی عام) » تشکیل و در اجرای بند ۱۰ مصوبه شماره ۲۲۶۵/دش مورخ ۱۳۷۱/۱۱/۱۹ شورای عالی اداری، با شرکت سابق خدمات ماشینهای کشاورزی قزوین ادغام و اساسنامه اصلاحی آن درجلسه مورخ ۱۳۷۲/۰۷/۰۷ هیات محترم دولت به تصویب و از تاریخ ۱۳۸۱/۰۱/۲۱ بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی ساماندهی و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق مفاد مصوبه جلسه مورخ ۱۳۸۶/۱۱/۲۴ هیات محترم وزیران و مصوبه ۱۳۸۶/۰۹/۰۶ هیات محترم واگذاری در اعداد شرکتهای قابل واگذاری قرار گرفته است.