آمادگی شرکت برای مشارکت در اجرای فاز 2 طرح 550 هزارهکتاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
آمادگی شرکت برای مشارکت در اجرای فاز 2 طرح 550 هزارهکتاری
در جلسه مدیر عامل شرکت با معاونت فنی موسسه جهاد نصر ، آمادگی شرکت آب و خاک برای مشارکت در اجرای فاز 2 طرح 550 هزارهکتاری اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس ، در روز شنبه 12 خرداد ماه 1403 ، مدیرعامل شرکت با حضور در دفتر موسسه جهاد نصر ، در جلسه ای با معاونت فنی آن موسسه ، پیرامون مسائل و موضوعات پروژه های اجرا شده توسط شرکت آب و خاک در فاز یک طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در دشت های خوزستان و ایلام مذاکره نمودند.

بر پایه این گزارش ، علاوه بر پیگیری مطالبات شرکت از پروژه های اجرا شده در فاز یک، آمادگی شرکت آب و خاک برای مشارکت در اجرای فاز 2 طرح یاد شده اعلام گردید.

  لازم به ذکر است که شرکت آب و خاک عملیات اجرائی کارهای مورد نیاز در بیش از 110 هزار هکتار از اراضی کشاورزی فاز یک طرح 550 هزار هکتاری دشت های خوزستان و ایلام را به روش های مختلف ( طراحی ، نظارت ، مدیریت طرح ، مشاور کارفرما ، اجرا و EPC ) با موفقیت اجرا نموده و بعنوان یکی از بهترین شرکت هایی که در فاز یک حضور داشته اند عمل نموده است .

« روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس»

تعداد بازدید : ۷۲

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس

Pars Soil and Water Engineering Services Developme

شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس، یک شرکت دولتی است. این شرکت در سال ۱۳۷۰ تحت نام « شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (سهامی عام) » تشکیل و در اجرای بند ۱۰ مصوبه شماره ۲۲۶۵/دش مورخ ۱۳۷۱/۱۱/۱۹ شورای عالی اداری، با شرکت سابق خدمات ماشینهای کشاورزی قزوین ادغام و اساسنامه اصلاحی آن درجلسه مورخ ۱۳۷۲/۰۷/۰۷ هیات محترم دولت به تصویب و از تاریخ ۱۳۸۱/۰۱/۲۱ بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی ساماندهی و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق مفاد مصوبه جلسه مورخ ۱۳۸۶/۱۱/۲۴ هیات محترم وزیران و مصوبه ۱۳۸۶/۰۹/۰۶ هیات محترم واگذاری در اعداد شرکتهای قابل واگذاری قرار گرفته است.